lördag 27 augusti 2016

Våran lilla Loppa

Just precis nu har jag påbörjat ett projektår inom fotografering. Jättespännande utmaning som jag kommer försöka göra mesta möjliga av! För tillfället innebär det en hel del timmar framför datorskärmen i och med att jag dels har en okänd kamera sedan tidigare i mina händer och försöker lära mig allt jag kan om den, och dels för att jag dessutom ger mig i kast med att försöka förstå och använda mig av en för mig helt ny programvara - Adobes Lightroom.

Med andra ord blir det en del fotograferande, och gärna våra fyrbenta pälsbollar. Jag gillar utmaningen i att hitta och försöka få fram deras personliga uttryck, samtidigt som det är stundvis frustrerande att få dem att vara still...

Hur som... Här kommer några av dagens bilder, dessa på Loppan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar